.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقای گمرکات مازندران به ستاد نظارت

دبیر مجمع نمایندگان مازندران از مکاتبه با معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرکات کشور برای ارتقای گمرکات مازندران به ستاد نظارت و گمرک امیرآباد به اداره کل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با فارس  از مکاتبه با معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرکات کشور برای ارتقای گمرکات مازندران به ستاد نظارت و گمرک امیرآباد به اداره کل خبر داد و اظهار داشت: در سند چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای اقتصادی باید نسبت به افزایش سهم خود از تجارت جهانی حرکت نموده و به توازن تجاری در صادرات و واردات نائل آمده و دارای اقتصادی متنوع با سهم غالب بخش غیرنفتی و غیر دولتی باشد.

وی افزود: در اسناد بالادستی نظیر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بر راهبرد توسعه صادرات و ارتقای نقش مدیریتی ایران در توزیع و ترانزیت انرژی، افزایش فرصت‌های صادراتی و جذب سرمایه و فناوری‌های پیشرفته و... تاکید شده است.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این راستا مازندران با توجه به قابلیت بی‌نظیری که در زمینه‌های مختلف دارد در صورت توجه بیشتر می‌تواند سهم عمده‌ای را در رسیدن به اهداف بالادستی داشته باشد و در جهت تقویت اقتصاد ملی و رشد توسعه منطقه نقش به‌سزایی ایفا کند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: وجود سه بندر تجاری در مازندران شامل بندر نوشهر که دارای سابقه دیرینه و فعالیت بیش از 80 ساله دارد و نیز بندر امیرآباد و وجود بندر فریدونکنار دارای ظرفیت بالایی در جابه‌جایی کالا هستند و این بنادر دارای مزیت‌های منحصر به‌فردی همچون نزدیک‌ترین بندر کشور به مراکز صنعتی، تولیدی و شهرهای پرجمعیت کشور نظیر تهران محسوب شده که با فرودگاه نیز فاصله مناسبی داشته و مسیر کوتاهی را با بنادر آسیای میانه دارد.

وی تصریح کرد: از آنجا که توسعه فعالیت‌های بازرگانی،حمل و نقل و صنعت توریسم در مازندران بدون توجه به ساختار تشکیلاتی،‌‌ جذب نیروی انسانی و‌ اعتبار مناسب برای گمرکات استان امکان‌پذیر نمی‌باشد و بنابراین گمرکات برای ارائه خدامت مطلوب گمرکی نیازمند ساختاری متوازن، متناسب با رویه‌ها و حجم عملیات گمرکی، موقعیت جغرافیایی و چشم‌انداز آینده بوده و در شرایط فعلی ارتقای ساختار تشکیلاتی در سطوح عملیاتی و ستادی ضرورت دارد و به همین منظور ارتقای سطح تشکیلاتی اداره کل گمرکات مازندران به ستاد نظارت و ارتقای گمرک امیرآباد از سطح مدیریتی به اداره کل جزو مطالبات مردم این منطقه است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921229001299#sthash.Ukx69Q0n.dpuf/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.